Vs sejuk Selesema Babi - Perbezaan dan Rawatan Asli mereka

Vs sejuk Selesema Babi - Perbezaan dan Rawatan Asli mereka

Perbezaan selesema vs selesema babi berada di dalam betapa seriusnya mereka. A selesema biasanya terletak pada tahap kepala anda. Ia tidak memberi kesan kepada anda secara sistematik, jadi ia hanya sakit ringan.

Selesema babi, yang hanya mempunyai ketegangan yang berbeza daripada virus selesema biasa, adalah lebih serius, demam sentiasa mengiringi selesema.

Jika anda mempunyai demam, ia bermakna penyakit ini adalah sistemik, jadi adalah lebih serius. Tetapi mempunyai demam juga merupakan cara badan untuk mencegah virus bertapak. Selagi anda cukup kuat untuk menahan demam, ia tidak sepatutnya dibawa turun oleh penggunaan ubat-ubatan bersifat menindas.

Demam juga mempunyai beberapa bentuk sakit badan, yang sejuk yang tidak. Sekali lagi, sakit badan menunjukkan sesuatu sistemik.

Selesema A juga boleh mempunyai semua atau sebahagian daripada gejala sejuk biasa, seperti bersin, batuk, hidung berair, sakit kepala, kegelisahan, disumbat ke atas perasaan, sakit tekak.

Jadi gejala selesema vs selesema babi, atau mana-mana selesema datang itu, soal lokasi. Gejala sejuk adalah terhad kepada kawasan kepala anda. Tanda-tanda selesema adalah sistemik, dengan sakit badan dan demam. Dan mungkin beberapa gejala sejuk, juga.

Kedua-dua gejala sejuk dan selesema boleh bertahan dari satu atau dua hari ke minggu, bergantung kepada bagaimana sihat anda berada.

Apa yang anda pilih untuk penyelesaian sama ada, akan menentukan apabila anda dos seterusnya.

Merawat diri anda secara holistik akan mula membawa anda ke arah kesihatan keseluruhan yang lebih baik. Merawat diri anda dengan ubat-ubatan akan membuat anda lebih sakit secara keseluruhan.

Selain daripada makan banyak buah-buahan segar dan sayur-sayuran, untuk keluar ke matahari dan bersenam, sebagai pencegah untuk selsema masa depan dan flus, menyelam ke dalam dunia indah homeopati dan rumah menetapkan untuk diri sendiri, boleh membuka pintu baru untuk anda.

Kit mudah yang memberi tumpuan kepada aliments musim sejuk tidak mahal. Ia akan datang dengan arahan. Dan anda mungkin mendapati kursus belajar di rumah, buku atau majalah yang berguna juga.

1 komentar: