Cari Bagaimana Reiki Healing Boleh Bantu Hadapi Ketidaksuburan Semasa Mengandung

Cari Bagaimana Reiki Healing Boleh Bantu Hadapi Ketidaksuburan Semasa Mengandung

Penyembuhan Reiki adalah sangat berguna semasa mengandung dan dalam merawat kemandulan. Kemandulan memaksa pasangan yang mempunyai masalah mengandung untuk menerokai semua cara yang mungkin untuk merawat masalah mereka. Dalam keadaan terdesak mereka biasanya disediakan untuk berbuat apa-apa untuk mempunyai bayi impian mereka.

Apa yang kebanyakan orang tidak menyedari adalah bahawa keadaan terdesak ini sebenarnya menambah kepada tekanan dan ketegangan dan seterusnya mengurangkan peluang kehamilan. Dengan bantuan tenaga Reiki pasangan subur boleh

1. menghapuskan ketidakseimbangan dalam kawasan pelvis dan reproduktif

2. menenangkan minda dan memastikan hanya tenaga dan fikiran positif memasuki sistem

3. dengan bantuan pasangan Reiki dengan kemandulan yang tidak dapat dijelaskan akan mendapat keuntungan paling. Sekiranya wanita yang tidak dapat hamil kerana sebab-sebab perubatan tertentu yang telah dikenal pasti, Reiki akan membantu anda menghadapi rawatan yang lebih baik dan memulihkan kesihatan anda lebih cepat.

Penyembuhan Reiki adalah membantu semasa mengandung juga. Ramai pelajar Reiki hamil atau penerima telah mengalami aliran tenaga Reiki melalui perut mereka, yang seterusnya memberi kesan kepada bayi dalam kandungan mereka. Oleh itu terapi Reiki membantu bukan sahaja ibu-ibu hamil tetapi bayi dalam kandungan mereka juga. Sesi Reiki boleh membuat bayi anda merasa tenang, puas dan bahagia. Sebagai bayi tumbuh ia akan menjadi lebih responsif penyembuhan Reiki dan dapat mengendalikan semua kanak-kanak mencabar lebih baik.

Selepas melahirkan anak dalam kes ibu adalah Reiki Master dirinya sendiri dia boleh mengamalkan Reiki untuk bertenang bayinya apabila dia cepat terganggu atau tidak sihat.

Dalam perkembangan yang berhati-hati adalah lebih baik jika anda tidak mengamalkan Reiki semasa peringkat akhir kehamilan anda. Reiki tidak boleh menyebabkan kemudaratan kepada sesiapa sahaja pada bila-bila masa. Secara umumnya, penyembuhan Reiki boleh memberi kesan yang positif kepada bayi sebelum, semasa, dan juga selepas kehamilan. Sekiranya anda percaya kepada kuasa penyembuhan Reiki anda boleh menerima terapi Reiki semasa kehamilan anda untuk faedah anda sendiri dan untuk kebaikan anak dalam kandungan membesar di dalam rahim anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar