Pelarasan Anda perlu membuat untuk Bantuan Dengan Hipoglisemia

Pelarasan Anda perlu membuat untuk Bantuan Dengan Hipoglisemia

Adakah anda mengalami hipoglisemia akibat daripada candida? Siaran ini akan sedikit soalan sedikit jawapan anda mungkin ada. Secara umumnya, hasil hipoglisemia, anda akan cenderung untuk mempunyai ketagihan gula, dan mengalami kebimbangan. Oleh itu anda perlu cadangan tentang apa jenis pelarasan anda perlu membuat untuk diet anti-candida membantu hipoglisemia anda.

Mengidam apa-apa makanan biasanya bermakna bahawa makanan yang menyusu candida dan / atau anda mempunyai alahan kepadanya. Tanda-tanda hipoglisemia adalah menahan kelaparan, kegoyahan, rasa pitam, dll Hanya mempunyai keinginan untuk gula hanya bermakna candida itu mengemis untuk diberi makan. Item ditulis di bawah akan memberikan anda beberapa idea bagaimana untuk menanganinya.

Terdapat beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk menguruskan hipoglisemia anda. Anda boleh mendapatkan analisis rambut dilakukan untuk melihat apa mineral anda mungkin kurang. Sesetengah orang mendapati bahawa mereka amat kekurangan mangan. Apabila mereka mula mengambil makanan tambahan mangan, masalah gula dalam darah mereka hilang. Anda juga boleh mempunyai "Sindrom X", ia adalah rintangan insulin. Jika itu berlaku, gaya hidup pemakanan yang baru akan menjadi teratur. Pemakanan yang betul candida anti pasti akan membantu anda.

Satu tambahan yang baik anda boleh cuba adalah Chromium. Ia harus menstabilkan gula dalam darah dan mengurangkan keinginan untuk gula. Pelbagai sumber termasuk internet telah menyatakan manfaat daripadanya. Cadangan lain adalah untuk mengelakkan kacang. Kacang biasanya mengandungi acuan. Oleh itu, anda perlu berhati-hati mengenainya, dan ia adalah lebih baik untuk menjauhkan diri daripadanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar